عکس آپلود نشد.

در حال حاضر ایران به عنوان تامین کننده زرشک خشک نیم کیلویی بسته بندی شده توانسته با وجود شرکت های تولیدی معتبر و نیز وجود درختان زیاد زرشک در برخی نقاط مختلف کشور تا حدودی نیاز بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و نیز بر رونق تولیدی و اقتصادی کشور بیفزاید که این محصول غذایی با ارزش با درجه کیفی بالا و نیز قیمت مناسب به صورت بسته بندی شده در انواع برندها به اکثر نقاط دنیا صادر می گردد که متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است.

تامین کننده زرشک خشک نیم کیلویی بسته بندی

فواید زرشک خشک با رازیانه برای طاعون

فواید زرشک خشک با رازیانه برای طاعون

زرشک خشک دارای فواید و خواص فراوانی برای سلامت بدن انسان می باشد که در طب سنتی از قدیم الایام از آن استفاده های زیادی شده که این محصول غذایی با ارزش را با تخم رازیانه ترکیب و نیز به درمان طاعون کمک بزرگی می کردند.

همچنین زرشک خشک شده دارای خواص آنتی اکسیدانی مقوی و نیز خاصیت ضد عفونی کننده دارد که به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی توانسته به درمان طاعون و دیگر درمان ها کمک شایانی نماید که امروزه طرفداران زیادی را متوجه خود ساخته است.

شایان ذکر است یکی از قطب های اصلی تولید انواع زرشک در ایران استان خراسان جنوبی است که شهرستان بیرجند در این استان از رونق تولیدی گسترده ای در زمینه تولید انواع زرشک برخوردار بوده که از انواع زرشک این منطقه می توان به زرشک پفکی و دانه اناری اشاره کرد که هر دو نوع بی نظیر و نیز از خواص زیادی در تضمین سلامت بدن انسان برخوردار می باشند.

باید خاطر نشان کرد که زرشک بیرجند زبانزد خاص و عام است که این به خاطر کیفیت بالای محصول، نحوه تولید و توزیع، نحوه بسته بندی و برند مشهور محصول می باشد که توانسته در زمره بهترین محصول صادراتی کشور قرار گیرد و به اقتصاد کشور رونق بخشد.

بازار عرضه زرشک خشک نیم کیلویی اعلا

بازار عرضه زرشک خشک نیم کیلویی اعلا

همواره بازار عرضه زرشک 500 گرمی اعلا، بسیار گرم و پررونق است که امروزه این محصول غذایی با ارزش با تمام خصوصیات ظاهری خاص و نیز فواید زیادی که برای سلامت بدن انسان دارد با بسته بندی شیک، با کیفیت عالی و قیمت مناسب در انواع برندها توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب نماید.

لازم به یادآوری است عرضه و فروش این محصول عمده به روش مستقیم و بدون واسطه در سراسر کشور انجام می گیرد که عرضه محصول به این روش بسیار ارزان بوده چرا که این دلیل حذف واسطه ها را می رساند و باعث شده بر میزان تولیدات و فروش انبوه محصول بیفزاید و نیز سبب جذب مشتریان زیادی شود که این به نفع اقتصاد کشور تمام خواهد شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *