461cb33262c0cf4ed361dcb4ca0a2c19 سفارش زرشک خشک نیم کیلویی با قیمت ارزان

مجموعه ما انواع سفارشات زرشک خشک نیم کیلویی با قیمت ارزان را به صورت عمده و با دسترسی عالی در اختيار مشتریان این محصول پر طرفدار قرار می دهد. این محصول تاثیر زیادی در کاهش چربی ها و کلسترول های مضر و البته کاهش دردهای معده دارد. برای تامین زرشک نیم کیلویی به قیمت تولیدی درب کارخانه و بصورت عمده می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

سفارش زرشک خشک نیم کیلویی با قیمت ارزان

مزایای زرشک خشک برای چربی سوزی شکم

مزایای زرشک خشک برای چربی سوزی شکم زرشک درختچه ای شاخه دار از خانواده زرشک است که خارهای بسیار تیز دارد برگهای این درختچه دندانه دار و گلهایش زرد می باشند کند. زرشک ها به رنگ قرمز تیره ، کشیده ، استوانه ای شکل هستند که در یک خوشه جمع آوری شده اند.زرشک ها شیرین و ترش هستند ، طعم آنها خوشایند است. توصیه می شود آنها را کمی خشک جمع آوری کنید.. زرشک در مناطق معتدل و نیمه گرمسیری اروپا ، آسیا ، آفریقا ، آمریکای شمالی و جنوبی رشد می کند. زرشک در قسمت اروپایی روسیه نیز گسترده است و در لبه های جنگل ، در دامنه کوه زندگی می کند.

به دلیل طعم ترش و فواید آن “لیمو شمالی” نامیده می شود. زرشک از زمان های قدیم شناخته شده است – حتی بابلیان قدیم و هندوها از زرشک به عنوان تصفیه کننده خون یاد می کنند. ترکیب میوه های زرشک حاوی مقدار زیادی ویتامین C ، اسیدهای آلی ، آلکالوئیدها ، به ویژه بربرین است (که می تواند بر عضلات رحم تأثیر تحریک کننده داشته باشد ، ترشح صفرا را افزایش داده و دامنه انقباضات قلب را افزایش دهد).

علاوه بر این ، توت زرشک حاوی گلوکز ، فروکتوز ، اسید مالیک ، تانن و اسانس است. کاربرد توت زرشک به طور گسترده ای در آشپزی استفاده می شود. در قفقاز از آنها به عنوان چاشنی غذاهای گوشتی استفاده می شود. مربا ، شربت ، ژله ، آب میوه ، مارمالاد ، استفاده می شود.در آسیای مرکزی ، انواع توت زرشک را برای پر کردن کوپات می ریزند و زرشک های خشک شده و پودر شده چاشنی عالی برای کباب ، آب گوسفند و کباب لولا هستند.

در طب عامیانه ، از میوه ها و برگ ها ، پوست و ریشه گیاه استفاده می شود. برای بیماریهای کبد و مجاری صفراوی ، از تزریق برگها به عنوان یک عامل ضد التهابی و کلرتیک استفاده می شود. برگها ، پوست و ریشه حاوی آلکالوئید بربرین است که ضربان قلب و فشار خون را کاهش می دهد. با ورم معده با اسیدیته پایین ، نوشیدنی تهیه شده از انواع توت زرشک به شما کمک می کند.

این نوشیدنی برای تقویت دیواره مویرگ نیز مفید است. از میوه های زرشک برای بهبود اشتها ، رفع تشنگی ، به عنوان ادرار آور، قابض و همچنین به عنوان وسیله ای برای کاهش دما در شرایط تب استفاده می شود. ریشه زرشک برای بزرگ شدن کبد و طحال ، زردی و هپاتیت ، آکنه التهابی ، جوش ، ملتحمه ، تب توصیه میشود

شرکت عرضه کننده زرشک خشک نیم کیلویی

شرکت عرضه کننده زرشک خشک نیم کیلویی مجموعه ما شرکت عرضه کننده زرشک خشک نیم کیلویی در ایران است .سفارش زرشک ارزان را می توانید اینترنتی و با کیفیتی تضمینی در مجموعه انجام دهیدخرید زرشک و مصرف آن به طور گسترده ای در صنعت شیرینی پزی و در صنایع غذایی می باشد. زرشک می تواند جایگزین لیمو شود. زرشک چاشنی اجباری در پلو ایرانی است. برگهای جوان زرشک حاوی اسید مالیک به شکل ترشی و سالاد خورده می شوند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *