6e3ed0d9866c3a3bb419429538f72a0d سفارش عمده زرشک خشک صادراتی بیرجند

سفارش عمده زرشک خشک بیرجند که بهترین نوع زرشک تولید شده در کشور می باشد به صورت مستقیم از تولید کنندگان این محصول در سراسر کشور امکان پذیر است که در این صورت شما زرشک خشک بیرجند را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت دریافت خواهید کرد. زرشک خشک یکی از انواع خشکبار پرمصرف در بین ما ایرانیان است که علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا در غذا دارای طعم ترش دلچسب و همچنین خواص دارویی فراوانی است. اگر تا امروز از این میوه خوراکی خشک در پخت غذاها استفاده نکرده اید حتماً برای یکبار هم که شده امتحان کنید.

سفارش عمده زرشک خشک صادراتی بیرجند

بررسی ارزش تغذیه ای زرشک خشک

بررسی ارزش تغذیه ای زرشک خشک زرشک یکی از انواع میوه های پر مصرف آن هم به صورت خشک می‌باشد و در کشور ایران هم خراسان به ویژه بیرجند جزء بزرگترین مناطق تولید زرشک می‌باشد. زرشک بیرجند به دلیل کیفیت بالا زبانزد خاص و عام است و حتی در بازارهای خارجی هم طرفداران بسیاری دارد. زرشک در دو نوع پفکی و دانه اناری تولید می‌شود که تفاوت نوع آنها مربوط به نحوه خشک کردن زرشک می‌باشد. زرشک پفکی با کیفیت تر از نوع دانه اناری می باشد و مشتریان زیادی در بازارهای خارجی دارد.

زرشک خشک دارای ارزش غذایی بالا است و همچنین سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، سدیم و فیبر است که خواص درمانی زیادی هم دارد از جمله:

  • پیشگیری از رشد میکروب در روده و مفید برای دستگاه گوارش
  • مفید برای درمان کم خونی به دلیل دارا بودن ویتامین C که جذب آهن را سریع تر می کند
  • بهبود کارکرد دستگاه گوارش و همچنین سیستم ایمنی بدن
  • کمک به حفظ تعادل وزن
  • مفید برای درمان دیابت
  • مفید برای قلب و تضمین سلامت قلب به دلیل تمیز کردن رگ ها خونی
  • مفید برای پوست و مو
  • کنترل کننده فشار خون و همچنین کلسترول خون

زرشک را می توان بصورت آب زرشک و یا در انواع غذاها مصرف نمود و علاوه بر این از این میوه پرکاربرد در شیرینی پزی ها و همچنین صنعت داروسازی نیز استفاده می کنند.

عرضه کنندگان زرشک خشک ارگانیک بیرجند

عرضه کنندگان زرشک خشک ارگانیک بیرجند عرضه کنندگان زرشک خشک ارگانیک بیرجند این محصول مرغوب و دارای ارزش غذایی سالم را به صورت عمده و جزئی در بسته بندی های شیک در اختیار شما مشتریان عزیز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها در سراسر کشور قرار می‌دهد که شما مشتریان عزیز با خرید از این توزیع کنندگان می توانید این محصول را با کیفیت عالی و قیمت ارزان خریداری نمایید. خرید عمده برای شما مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه است که شما با خرید محصول در حجم بالا هزینه کمتری را پرداخت می نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام روزتون بخیر. من برای سوغاتی از سایت شماخرید داشتم . ممنون از سایت خیلی خوب و کیفیت عالی ک دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *