60f6dca7acd1d39ec5b917f2e974ad7a صادرات زرشک خوشه ای آبدار با قیمت استثنایی

صادرات زرشک خوشه ای آبدار با کیفیتی استثنایی و قیمت ارزان توانسته رضایت مشتریان داخلی و تجار صادراتی را فراهم نمایند. زرشک خوشه ای می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های مرتبط با قلب و عروق و پوست مفید باشد. شما می توانید برای آشنایی با خواص زرشک و تهیه زرشک خوشه ای باکیفیت از طریق سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

صادرات زرشک خوشه ای آبدار با قیمت استثنایی

تاثیر زرشک خوشه ای آبدار برای آکنه

تاثیر زرشک خوشه ای آبدار برای آکنه کل گیاه زرشک خاصیت درمانی دارد: ریشه ها ، دانه ها ، پوست ، شاخه ها و برگ های این درختچه برای اهداف دارویی استفاده می شود. تمام قسمتهای زرشک حاوی تانن و ویتامین C و E و همچنین آلکالوئیدها هستند ، ارزشمندترین و منحصر به فردترین آنها بربرین است. تنتور برگها و آماده سازیهای بربرین مدتهاست که در پزشکی به عنوان عامل کولریتیک برای کوله سیستیت و سنگ صفرا استفاده می شود.

این گیاه دارای خواص آنتی اسکوربوتیک ، کلرتیک ، قابض ، هموستاتیک ، التیام زخم ، محرک تنفسی است. میوه های زرشک سرشار از اسیدهای آلی (سیتریک ، مالیک ، تارتاریک و دیگران) ، پکتین های مفید ، قندها هستند ، حاوی مقدار زیادی ویتامین C هستند ، ویتامین K وجود دارد و همچنین حاوی کاروتن و نمک های معدنی است.

در طب رسمی و عامیانه ، زرشک بهترین تصفیه کننده خون محسوب می شود. دانشمندان دریافته اند که تنتور زرشک لخته شدن خون را افزایش می دهد ، دارای اثر کلرتیک است ، درد را تسکین داده و التهاب را در بدن کاهش می دهد.

جوشانده جوانه ها و ریشه های جوان این گیاه دارویی برای، آکنه التهابی ، اسهال ، اسهال خونی و همچنین به عنوان عامل بهبود زخم ، برای شکستگی و دررفتگی استخوان استفاده می شود. میوه ها و برگ های زرشک خوشه ای اشتها را افزایش می دهند و همچنین عوامل ضداسکوربوتیک هستند.

ریشه زرشک خوشه ای در درمان تومورهای بدخیم استفاده می شود. از زرشک برای بیماریهای کبدی ، زخم معده ، زخم اثنی عشر ، سل ، خونریزی رحم ، التهاب دستگاه تنفسی فوقانی ، مورفینیسم ، تومورهای اندام های مختلف استفاده می شود.

آب زرشک به راحتی اشتها را تحریک می کند و همچنین به عنوان ملین و به درمان زخم معده و اثنی عشر کمک می کنند. زرشک در کاهش فشار خون بسیار مثر هستند و مدتهاست در درمان اسکیزوفرنی و اعتیاد به مواد مخدر استفاده می شود.

مرجع پخش زرشک خوشه ای آبدار باکیفیت

مرجع پخش زرشک خوشه ای آبدار باکیفیت مجموعه ما مرجع پخش زرشک خوشه ای آبدار باکیفیت در ایران است.صادرات زرشک آبدار به کشورهای مختلف همسایه از جمله عراق و عمان و کشور های حوزه اوراسیا با توجه به محبوبیت برند ایرانی زرشک، می تواند مزایای بسیاری از حیث ارزی وهمچنین بازاریابی برای کشور ایجاد نماید.

خرید و مصرف زرشک اغلب در دستور العمل های طب سنتی برای جلوگیری از خونریزی داخلی ، در دوران پس از زایمان و همچنین در دیابت استفاده می شود. خواص دارویی زرشک کاملاً در دم کرده ها ، آبگوشت ها ، عصاره ها و سایر دستور العمل های طب سنتی از زرشک ظاهر می شود که به راحتی در کشور پخته میشود

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *