53ee8c570d62dce8b476e8c35de935ab عرضه مستقیم زرشک صادراتی باکیفیت

در ایران زرشک در دونوع قرمز و سیاه وجود دارد که دو نوع عمده زرشک می باشند. زرشک قرمز خود به ۳ دسته تقسیم بندی می‌شود از جمله زرشک کوهی، زرشک دانه اناری و زرشک پفکی. زرشک دانه اناری و زرشک پفکی ازمهمترین زرشک های با کیفیت و صادراتی می باشند. این مجموعه زرشک صادراتی باکیفیت و درجه یک را به طور مستقیم و بدون واسطه به خریداران عزیز خود عرضه می کند.

عرضه مستقیم زرشک صادراتی باکیفیت

آشنایی با ارقام مختلف زرشک باکیفیت

آشنایی با ارقام مختلف زرشک باکیفیت مرغوبیت هر کدام از انواع زرشک را می‌توان با توجه به ظاهر آنها تشخیص داد.کیفیت زرشک را همچنین می توان از طریق آنالیز آزمایشگاهی نیز تشخیص داد. زرشک قرمز نسبت به زرشک سیاه مصرف بیشتری داشته و از بین زرشک های قرمز نوع پفکی و دانه اناری آن بازارپسند تر می باشند.بهترین زرشک ها برای مصارف خانگی زرشک پفکی و زرشک دانه اناری می باشد. زرشک پفکی به دلیل ظاهر بهتر و کیفیت خوب آن و همچنین مشکل بودن فرآوری این نوع زرشک، قیمت بالاتری دارند. . در اینجا به بررسی برخی ویژگی های ظاهری زرشک پفکی و زرشک دانه اناری می پردازیم که از نوع زرشک های قرمز می باشند.

زرشک پفکی از بین سایر زرشک ها مصارف بیشتری دارند، زرشک پفکی ظاهر بسیار با کیفیت و مرغوبی دارد که برداشت آن در اوایل پاییز صورت می گیرد و به این صورت است که زرشک ها را همراه با شاخه بریده و آن را به همین گونه در انبارهای خشک و خنک و تاریک نگهداری می کنند. پس از چند ماه این زرشک هاکاملاً خشک شده و پفکی و باد کرده می شود. در این زمان آنها را از شاخه جدا کرده و چوب های آن را از آن جدا می کنند. این نوع زرشک ظاهر زیبایی داشته و بسیار مرغوب می باشد.زرشک دانه اناری نیز مانند زرشک پفکی در فصل پاییز برداشت می شود اما برخلاف زرشک پفکی این زرشک را از خوشه جدا می کنند به همین دلیل فرایند خشک شدن آنها نیز سریعتر می باشد. کشاورزان پس از چیدن خوشه های زرشک، آن را از خوشه جدا کرده و آن را در مقابل آفتاب قرار می‌دهند تا خشک شود.

فروش عمده زرشک قرمز صادراتی باکیفیت

فروش عمده زرشک قرمز صادراتی باکیفیت زرشک یکی از مواد مورد استفاده در آشپزی ایرانی می باشد. از معروف ترین استفاده های آن در غذا، در تهیه زرشک پلو با مرغ می باشد. زرشک همچنین برای تهیه لواشک و نوشیدنی نیز استفاده مورد استفاده قرار می گیرد.این مجموعه یکی از مراکز فروش زرشک صادراتی می باشد و انواع زرشک قرمز باکیفیت و درجه یک را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب به خریداران عزیز عرضه می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *