5c2b7f3741d8193911fd1804afa5a236 مرجع خرید زرشک خشک دانه اناری باکیفیت

زرشک خشک دانه اناری به رنگ قرمز روشن است که به تدریج و با از دست دادن آب به قرمز تیره می گراید. در اثر شرایط نامناسب فرآوری و نگهداری به رنگ قهوه ای تا قهوه ای تیره درمی آید و این وضعیت به علت تخریب و تغییر ترکیبات در رنگدانه های موجود در زرشک به خصوص آنتوسیانین ها است.

مرجع خرید زرشک خشک دانه اناری باکیفیت

زرشک برای دوره های قاعدگی منظم در زنان

زرشک برای دوره های قاعدگی منظم در زنان زرشک دانه اناری معمولا در خراسان جنوبی به ویژه شهرستان بیرجند تولید می شود که بیشترین سطح زیر کشت کشور را در بر می گیرد. نهال‌های زرشک در سن 3 تا 4 سالگی محصول دادنشان را شروع می‌کنند.

بهترین زمان برداشت وقتی است که دانه های زرشک کاملاً یکنواخت قرمز شده باشند و این معمولاً اوایل پائیز است. برداشت آن با دست به دلیل وجود خارهای فراوان در بوته، دشوار است. آبان ماه معمولاً زمان برداشت محصول زرشک است در صورتیکه باران های پائیزی اجازه دهند هرچه دیرتر محصول را برداشت کنند بهتر است زیرا میوه شیرین تر و خوشمزه تر می شود.

از خواص زرشک برای درمان التهاب و بهبود انواع عفونت ها در بدن استفاده می شود. زرشک در بهبود عفونت مثانه،تنظیم کننده ی عادت ماهیانه، عفونت دستگاه ادراری و عفونت های دستگاه گوارش مؤثر است. تأثیر میوه ی زرشک در مبارزه با عفونت های دستگاه ادراری از ریشه ی آن بیشتر است.

زرشک به بهبود گلودرد، گرفتگی بینی، درمان سینوزیت و بهبود برونشیت و برخی دیگر از ناراحتی های رایج دستگاه تنفسی کمک می کند. از دیگر خواص زرشک این است که به درمان عفونت های ناشی از قارچ پوستی نیز کمک می کند.

فروش ویژه زرشک خشک دانه اناری صادراتی

فروش ویژه زرشک خشک دانه اناری صادراتی مرجع خرید زرشک بسیاری از فروشگاه های خشکبار و مواد غذایی می باشد که به راحتی می توان به صورت مستقیم و غیر مستقیم این محصول را تهیه نمود.

قیمت زرشک خشک دانه اناری انواع مختلفی دارد که بستگی به نوع و کیفیت این محصول دارد. قیمت عمده زرشک سرخ صادراتی معمولا در نیمه ی دوم سال بهترین قیمت خود را دارد لذا خریدارانی که قصد صادرات این محصول را دارند بهتر است در موعد مناسب آن اقدام به سفارش آن کنند.

زرشک دارای انواع مختلف خوراکی و تزئینی است اما در ایران نوع خوراکی بی دانه آن کشت می شود. این نوع زرشک به نام زرشک خراسانی نیز مشهور است. زرشک در بازار های جهانی برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به بخشی از آن می پردازیم:

1. از کاربرد های اصلی زرشک، در طبخ غذا های مختلف ایرانی است (خصوصا برای زرشک پلو با مرغ و کوفته تبریزی)

2. تولید انواع مربا و ترشی 3. تولید شیرینی (بویژه انواع مسقطی در ترکیه و ایران)

4. کاربرد در صنایع داروسازی (بیش تر پودر زرشک و زرشک خشک)

5. استفاده در صنعت آبمیوه و انواع نوشیدنی. با توجه به نوع کاربرد زرشک می توان نوع آن را مشخص کرد. به عنوان نمونه برای تولید انواع نوشیدنی درصد بالایی از کارخانجات از زرشک تازه یا زرشک دانه اناری استفاده می نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *