b00a5224cabb794d6d268b32b3293db9 پخش انواع زرشک زیر تالاری بدون واسطه

پخش انواع زرشک زیر تالاری بدون واسطه و مستقیم توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان این محصول که در واقع مخلوطی از دو نوع زرشک پفکی و دانه اناری است انجام می گیرد.زرشک یکی از انواع خشکبار پر مصرف در غذاهای ایرانی است و زرشک زیر تالاری مناسب ترین گزینه برای افرادی که علاوه بر اهمیت دادن به ظاهر محصول به مناسب بودن قیمت آن نیز برای آن ها مهم است و دنبال زرشکی هستند که هزینه کمتری را پرداخت نموده ولی در عین حال کیفیت مطلوبی هم داشته باشد.

پخش انواع زرشک زیر تالاری بدون واسطه

فواید زرشک برای کنترل سطح کلسترون خون

فواید زرشک برای کنترل سطح کلسترون خونزرشک قرمز کوهی در کشور ما در سه نوع زرشک پفکی، زرشک دانه اناری و زرشک زیر تالاری تولید و روانه بازار می‌شود که بازار فروش این خشکبار رونق بسیاری دارد.

زرشک یکی از پر مصرف ترین میوه های خشک در بین ما ایرانیان است بنابراین کشاورزان بعد از برداشت زرشک، آن را خشک می کنند. زرشک کوهی خشک پفکی با کیفیت ترین نوع زرشک است و معمولاً آن را در مکان‌های که از قبل آماده می کند روی قفسه هایی به نام تالار می گذارند تا در سایه و به وسیله تهویه های موجود در مکان‌هاخشک شود به همین دلیل زمان طولانی تری برای خشک شدن این زرشک نیاز است و غالبا مقداری از زرشک‌ها زودتر خشک می شوند و زیر تالار ها می ریزد که با آن زرشک زیر تالاری گفته می شود.

زرشک زیر تالاری دارای ارزش غذایی بالا و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بسیاری می باشد که خواص درمانی زیادی دارد از جمله:

  • موثر در درمان کم خونی
  • کاهش دهنده فشار خون و قند خون
  • موثر در درمان قاعدگی دردناک بانوان و همچنین دردهای دوران یائسگی
  • پیشگیری از سرطان
  • مفید برای دستگاه گوارش
  • موثر برای پوست و مو

علاوه بر این خواص، زرشک قرمز ترش کاهش دهنده کلسترول خون است و چون جزء میوه‌های ترش می باشد باعث می شود ساخت و ساز بدن سریعتر صورت بگیرد و کاهش وزن را به دنبال داشته باشد.

قیمت عرضه زرشک زیر تالاری بسته بندی

قیمت عرضه زرشک زیر تالاری بسته بندی قیمت زرشک قرمز زیر تالاری به دلیل اینکه کیفیتی مابین زرشک پفکی و دانه اناری دارد نسبت به زرشک پفکی مناسب تر است و میزان تقاضا برای این محصول بالا می باشد ولی چون نسبت به زرشک دانه اناری از رنگ روشن تری برخوردار است قیمت آن نسبت به این زرشک بالاتر می‌باشد.‌شما مشتریان عزیز اگر قصد خرید زرشک زیر تالاری را دارید بهترین زمان برای خرید این محصول زمانی است که بعد از برداشت به بازار عرضه می‌شود و در حجم زیاد در بازار وجود دارد که در این موقع قیمت آن ارزان می باشد و شما می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • تبلیغات: 
    1. آیا می دانستید جویدن کشمش باعث خوشبو شدن دهان می شود؟
    2. فروش کلی کشمش سایه خشک
    3. زرشک در درمان چاقی
    4. فروش عمده کشمش انگوری

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

  • همیشه دنبال خرید بی واسطه بودم که از طریق سایت شما به هدفم رسیدم. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *