9e0ab968989a45a17ba7d269a8b3de41 توزیع زرشک پفکی یک کیلوگرمی با قیمت استثنایی

زرشک خشک یک نوع چاشنی ترش و خوشمزه برای غذاهای ایرانی می باشد. از زرشک بیشتر برای تزئین روی پلو استفاده می شود. تولیدی های بزرگ زرشک پفکی را از کشاورزان خریداری کرده و بعد از تمیز کردن و در بسته بندهای یک کیلوی و چند کیلوی به فروش می رسانند. توزیع کنندگان زرشک پفکی یک کیلوگرمی را با قیمت استثنای به فروش می رسانند .کار توزیع کننده فروش محصول با حذف واسطه گران می باشد که دراین بین هم تولید کننده و کشاورز سود خوبی را می برند. علاوه بر این خریداران نیز این محصول را با قیمت واقعی خریداری میکند.

توزیع زرشک پفکی یک کیلوگرمی با قیمت استثنایی

فواید دارویی زرشک پفکی برای زنان باردار

فواید دارویی زرشک پفکی برای زنان باردارزرشک قرمز تازه  پفکی اعلا یکی از محصولات بسیار ارزشمند استان خراسان می باشد. مشهد مهد فروش این محصول به حساب می آید خریدار برای تهیه بهترین زرشک می تواند به این استان مراجعه کند. زرشک دارای مزه ای ترش می باشد. از این رو مورد علاقه زنان بار داری که ویار ترش دارند می باشد. اما مصرف زیاد زرشک برای زنان باردار اصلا مناسب نیست و بهتر است که در مصرف آن دقت بیشتری کرد.

زرشک از آنجای که خاصیت انقباض ماهیچه‌های رحم را دارد باعث سقط جنین می شود از این رو مصرف این چاشنی در غذا در ماه های اخر بارداری به هیچ وج توصیه نمی شود‌. علاوه بر خود زرشک استفاده از فراورده های آن مانند آب زرشک و زرشک خشک نیز توصیه نمی شود.البته باید گفت که مقدار کم زرشک موجود در غذا که برای روی پلو استفاده شده است ممانعتی ندارد و برای اینکه اشتها را در زنان باردار زیاد می کند مفید است.

علاوه بر سقط جنین با تجربیاتی که بسیاری از پزشکان روی زنان باردار که در دوران بارداری از زرشک استفاده کرده اند پی بردن این افراد بدون داشتن سابقه خانوادگی دچار تولید فرزندانی شده اند که دارای نقض عضو در بدن کودکان می شوند. اما استفاده زرشک در برخی موارد و زیر نظر پزشک زنان زایمان می تواند فوایدی هم داشته باشد. زرشک داروی طبیعی برای تنظیم فشار خون است پس زنان باردار که با مشکل فشار خون رنج میبرن می توانند زیر نظر پزشک از آن استفاده کنند. زرشک برای درمان یبوست حاملگی نیز مفید می باشد. همچنین سیستم ایمنی زنان باردار را در مقابل عوامل بیماری زا بالا می برد.

فروش کلی زرشک پفکی یک کیلوگرمی

فروش کلی زرشک پفکی یک کیلوگرمی تولید کنندگان برای فروش کلی زرشک پفکی در بسته بندهای یک کیلوی به بازارهای که در آنجا دست واسطه گرها کوتاه باشد احتیاج دارند زیرا در این صورت می توانند زرشک را با قیمت واقعی به فروش برسانند. در این میان دو طرف یعنی فروشنده و خریدار راضی تر هستند. بنابراین با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی توانسته اند محصولات خود را به کیفیت بالا به فروش برسانند. برای خرید زرشک پفکی یک کیلوی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

  • تبلیغات: 
    1. خرید و فروش عمده کشمش پلوئی ملایر با بهترین کیفیت
    2. خواص کشمش بیدانه استاندارد
    3. تولید کننده کشمش قیسی
    4. مرکز فروش مویز ارگانیک به صورت کیلویی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *