مرجع خرید زرشک فله و باکیفیت

در بسیاری از غذاهای ایرانی، از انواع زرشک استفاده می شود. مربای زرشک، شربت زرشک و… همگی از خوشمزه ترین و پر استقبال ترین فرآورده های زرشک خشک هستند.

در حال حاضر با توجه به کیفیت بالای انواع زرشک مرغوب ایرانی، بازار خرید زرشک فله بسیار خوب بوده و از طرفی کشورهای کثیری از جمله کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می دهند.

زرشک دارای خاصیت ضد باکتریایی

زرشک از خواص درمانی بسیار زیادی برخوردار است و می‌ توانید بسیاری از مشکلات بدن خود را همچون وجود باکتری، قارچ و …از بین ببرید. همچنین از بروز عفونت جلوگیری خواهد کرد. استفاده از زرشک برای درمان التهاب و عفونت بهترین گزینه می باشد، همچنین می تواند عفونت مثانه را از بین ببرد.

اگر از مشکلات گوارشی و دستگاه ادرار در رنج هستید، استفاده از بهترین گزینه برای مصرف است. علاوه بر این می تواند گلو درد، گرفتگی بینی، برونشیت و… که از مشکلات رایج تنفسی هستند را از بین ببرد. همچنین باعث کمک به سلامت دستگاه گوارش شما خواهد شد. سوء هاضمه از مشکلات رایج افراد بوده که با استفاده از زرشک به خوبی از بین می‌ رود.

زرشک می تواند عفونت های ناشی از باکتری، ویروس، قارچ و انگل را از بین ببرد. وجود این میکروارگانیسم ها می توانند باعث ایجاد اسهال در بدن شما شوند.

مصرف زرشک موثر در درمان سیاتیک 

مصرف زرشک موثر در درمان سیاتیک

سیاتیک وضعیتی دردناک بوده که شامل کشیدگی یا آسیب به عصب سیاتیک می شود درد آن از ستون فقرات شما شروع خواهد شد زرشک از موثرترین محصولات برای رفع این مشکل می باشد، زرشک داری خاصیت ضد التهابی است و باعث کاهش تورم، التهاب و تسکین درد بیمار می شود.

اما همانطور که اشاره شد به دلیل کیفیت بالای انواع زرشک های ایرانی این محصولات از بازار صادرات بسیار خوبی برخوردار می باشند، مراحل بسیار زیادی وجود دارد که شما برای صادرات زرشک باید یک به یک آن ها را پیگیری کنید، در این قسمت به ارائه آن ها خواهیم پرداخت:

  • انجام بسته بندی زرشک و لیبل زنی صادراتی:

پس از اینکه زرشک خود را به فراوری لازم رساندید، باید برای حفظ کیفیت زرشک از بسته بندی مناسبی استفاده نمایید. در بسته بندی زرشک باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان زرشک شما تا قبل از رسیدن به سردخانه، در بسته‌ بندی نایلونی قرار نگیرد در غیر این صورت دچار آفت زدگی خواهد شد.

  • ارائه محموله زرشک به گمرک

شما می‌ توانید زرشک را از تمامی گمرک های کشور به صادرات برسانید. برای این کار حتماً باید گواهی سلامت زرشک خود را درخواست نمایید.

  • دریافت بارنامه محموله زرشک تسویه های لازم

برای اینکه بتوانید بارنامه خود را دریافت نمایید، شرکت های حمل و نقل یک پیش نویس از برنامه را به شما ارائه می دهند و در این پیش نویس صحت تحویل بار و هزینه های حمل و نقل ذکر شده است. در واقع با دریافت بارنامه می توان فهمید که بار کاملاً آماده حرکت به سمت کشور هدف می باشد.

  • دریافت الباقی مدارک و گواهی مبدا مربوط به زرشک

مبداء تولید و صادرات محصول در این مدرک نشان داده است. پس از این مرحله باید تمامی مدارک اصلی بار که مربوط به خریدار است برای خریدار ارسال شود. این ارسال نامه می تواند همراه با بار انجام شود یا از طریق روش های پستی دیگر.

زرشک منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها

زرشک منبعی غنی از آنتی اکسیدان ها

زرشک می‌ تواند باعث پیشگیری از دیابت شود، بربرین موجود در زرشک می تواند در کنترل قند خون و سوخت و ساز بدن بسیار موثر باشد. از طرفی می‌ تواند باعث سوخت و ساز مناسب چربی ها و گلوکز شود.

اگر مشکل قلبی عروقی دارید، استفاده از زرشک بهترین گزینه برای شماست. در واقع زرشک می‌ تواند باعث کنترل فشار خون شما شود و از بیماری های ماهیچه قلبی خواهد کاست. زرشک می تواند چاقی شکم و تری گلیسیرید بالای بدن شما را رفع کرده و همچنین باعث کاهش کلسترول بد خون شما خواهد شد.

اما این سری از محصولات منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشند آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند رادیکال‌ های آزاد موجود در بدن را که عامل اصلی ابتلا به سرطان اند از بین ببرند، علاوه بر این رادیکال ‌ها باعث ایجاد چین و چروک در پوست صورت شما می شوند بنابراین با مصرف زرشک عملکرد بسزایی در حفظ طراوت و زیبایی خود خواهید داشت.

قیمت خرید زرشک فله

زرشک ایرانی به دلیل کیفیت بالای خود از بازار صادرات بسیار خوبی برخوردار می باشد. این نمونه محصولات بیش تر از همه به کشور عراق به شکل فله ای ارائه می شود که این شکل خرید و فروش برای هر دو طرف گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. بخشی از درآمد کشور از راه صادرات اقلامی همچون زرشک انجام می گیرد. شیوه قیمت گذاری برای زرشک هم کاملاً بر عهده فروشنده اصلی می باشد.

به دلیل فروش عمده و از طرفی نرخ عمده زرشک صادراتی، افراد سرمایه گذاری بیش تری در این زمینه روی کار آمده اند و انواع زرشک های ایرانی را به کشورهای عربی صادر می نمایند. زرشک در بسیاری از غذاهای عربی استفاده می شود.

قیمت زرشک فله تحت تأثیر عوامل بسیار زیادی هستند، به عنوان مثال زرشک های بسته بندی نسبت به زرشک فله ای از میزان قیمت بالاتری برخوردار می باشد، همچنین اندازه و حجم زرشک می تواند بر روی این گزینه تاثیر گذار باشد. برندهای معتبر زرشک های خود را با قیمت های گران تری می‌ فروشند.

اما باید بگوییم که انواع زرشک های صادراتی به کشورهای خارجی، از بالاترین سطح کیفی خود برخوردار می باشد. این نوع زرشک ها کاملاً دستچین شده و درجه یک می باشند و دارای مارک های معتبر بسته بندی شده ای هستند. این محصولات کاملا تازه بوده و از مزه ترشی برخوردارند. دانه های آن ها کاملاً قلمی و بلند بوده و دارای پوستی نرم و چروکیده هستند.

به دلیل استفاده بالا از این سری محصولات، بازار خرید زرشک دانه اناری بسیار خوب بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می دهند. در این زمینه روش های خرید کثیری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها زرشک خود را تهیه کنید.

یکی از آن ها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع زرشک تازه عمده است، اما با توجه به شرایط فعلی جهان چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود، بهتر است که از درگاه اینترنتی نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. در این صورت خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *